utorak, 31. prosinca 2013.

Trojka

Na nagovaranje druga podjoh s njim na koncert kako bi mu pravio drustvo. Bice tamo njegova Ex i on bi isao da je tamo sretne „kao slucajno“ i bez veze mu da ide sam. Negdje na pola koncerta, pridjose mi njh dvoje zagrljeni i nasmijani i pocese pricati kako su izgladili odnose i da bi sad ako nemam nista protiv, on ostao kod nje spavati!
- Ma odlicno! A ja cu do kuce pjesaciti 60 km ?
- Ma ne ne, rece ona, smislicemo nesto.
Odvede me do stola gdje su sjedili sa drustvom. Ovo su Dario i Ana. Oni voze u tvom pravcu i nece im biti problem da i tebe povezu. Zatim se izgubise i ostavise me sa Dariom i Anom. Dario je bio pijan i vec je poceo kunjati za stolom, dok se Ana dobro drzala, iako se vidjelo da je i ona poprilicno konzumirala alkohol.Primjetila je da mi je malo neugodno sto me je drug ostavio, pa se trudila pricom razbiti monotoniju.Saznao sam da ima 26 godina, a Dariju 36 kao i meni. U braku su vec dvije godine.Dok smo razgovarali noge su nam se dodirnule ispod stola, a meni se ona stvar pocela dizati! A kako i nebi! Ana je bila prava bomba.Vitka crnka, s tamnim plavim ocima. Uskog struka, velikih nebreklih grudi C s vitkim nogama i guzom upakovanom u mini suknju na kojoj bi joj sve brazilijanke pozaviidjele.
- Imas li vozacku ?
Dok me je to pitala nagela se prema meni, a oci same pogledase njene sise koje su bile tako napete da sam pomislio kako ce iskociti iz dekoltea.
- Imam, zasto?
- Ja nemam, a ako budemo morali cekati da se ovaj moj otrijezni i da nas vozi necemo za 3 dana stici kuci.
S mukom smo ubacili Daria na zadnje sjediste auta.Vani je padao gust i krupan snjeg. Vozio sam polako i tek sto smo izasli na auto-put, njena ruka se nadje na mom kurcu. Trznuo sam se. Nisam znao sta da uradim. Instiktivno sam pogledao u retrovizor i vidio Daria kako hrce kao medvjed. Pogledao u Anu koja mi sa velikim osmjehom rece :
- Frka a ?
Zatim je vijesto lijevom rukom pocela otkopcavati dugmad na mojim farmericama. Jedno po jedno… Pogledao sam opet u retrovizor. Dario je i dalje spavao, ali me je poceo hvatati strah.
Otvorio sam usta da joj kazem kako to nije ok, da prestane i da bi se Dario svakog momenta mogao probuditi, no bilo je prekasno. Njena ruka je vec bila u mojim gacama i drkala moj odavno nabrekli kurac. Bez imalo srama, nagnula se prema meni, spustila glavu u moje krilo i pocela da mi pusi. Kad sam osjetio njene vrele usne na svom kurcu, mislio sam da cu poludjeti. Dobro ga je pusila. Lagano ga je drkala desnom rukom, dok je usnama sisala vrh kurca. Zatim ga je gutala sve vise i vise, a rukom je pocela da mi steze jaja. Pocela je da stenje.Opet me uhvatio strah. Pogledao sam ponovo u retrovizor, jer mi se ucinilo da je Dario nesto cuo i da se pomjera. No, on je i dalje spavao a ja sam svrsavao u vrela usta njegove zene. Poceo sam se tresti od orgazma. Pustio sam papucicu gasa. Svrsavao sam kao nikad prije. Ogromne kolicine spreme sljevale su se u njena usta. Vjerovatno ni ona sama nije ocekivala toliko spreme, pa se u jednom momentu zagrcnula, ali nije prestala da guta. Kada sam pomislio da je gotovo, onda mi je stisnula kurac i pocela bukvalno da ga muze rukom, Iscijedila je svu spremu iz njega. Bio sam sav mokar od znoja, a ona je se smjeskala i zadovoljno mljackala usnama.
- Stigli smo! Mozes ovde parkirati!
- OK
- Hoces mi pomoci da odnesemo Daria gore u stan?
- Ma da, nemam problema. Rekoh sav zbunjen.
- Ej, razmisljala sam da uzmes auto, da se odvezes kuci, pa da nam ga sutra vratis, ali mislim da to nije pametno.Vani ima bar 70 cm snjega.
- Jah…Pa sta da radim?
- Spavaj veceras kod nas.
- Ana, ja stvarno mislim da to nebi bilo ok!
- Ma daaaaaaaj, nemoj sad da zezas! U ostalom idi ako ti se bas ide, ali po ovakvom nevremenu neces daleko stici.
Bila je upravu.Vani je bila prava mecava. Nisam imao mnogo izbora.
Imali su mali stan. Jednosoban, ili kako bi se to ovde na zapadu reklo „studio“. Jedna prostorija u kojoj je smjesten spavaci krevet i kuhinja zajedno. Drugu prostoriju su cinili Wc i tus kabina.
- Dario je dobio ovde novi posao prije par dana, pa smo uzeli ovaj mali stan dok nenadjemo nesto bolje.Smjesti se tu pored nas na krevetu!
- Ma mogu ja i na podu spavati, nije problem.
Pogledala me je onim svojim vragolastim ocima i ponovo mi se nasmijesila pa rece :
- Ako stvarno mislis da imas gdje, ti samo izvoli.
Opet je bila upravu. Ono malo slobodnog prostora popunile su kartonske kutije, vjerovatno njiove stvari koje jos nisu ni otpakovali.
- Hoces sa mnom pod tus?
- NECU !
- He he, pa ti si bas plasljiv momak!
Nisam joj nista odgovorio. Nakon nje i ja sam se istusirao, da bi se kasnije uvukao kod njih u krevet. Ana je spavala izmedju mene i Daria. Zadnji put kad sam pogledao u sat bilo je 1:06
A onda sam se probudio. Zapravo, nesto me je probudilo, ali nisam znao sta.Nisam bio svijestan situacije. Krevet se tresao! Nedugo zatim poceo sam i razbirati zvukove oko sebe. Cuo sam Anu kako stenje. Dario se probudio.Dario jebe Anu! Tu pored mene! Uhvatila me je panika! Sta da radim? Da iskuliram i da odem u kupatilo ? Pogledao sam u sat 2:36. Ma ne….Bolje je da ostanem ovde i da se pretvaram da spavam.Valjda nece dugo trajati.
Ali trajalo je. Dario je sve jace jebavao svoju zenu koja je postajala sve glasnija. Kurac mi se opet ukrutio. A onda shok!!! Ana je ruku uvukla u moje gace i pocela da mi drka! Pocela je da govori kroz stisnute zube:
- Polako…..molim te polako….nismo sami….probudicemo ga….
- Pa sta ako ga i probudimo? Tebi je oduvijek bila zelja da primis dva kurca?“
Zatim joj je tako zabio da je Ana vrisnula.
- Cujes sta te pitam? Hoces da probas dva kurca?
- Ne znam..Ne sad…
Sve to vrijeme meni je Ana drka kurac i osjecao sam da sam pri kraju.Ako nastavi ovako da mi ga drka necu moci dugo izdrzati, a onda se opet javio Dario:
- Znam ja da jedva cekas dvije kite da primis. Hocu da mu pusis.Zatim je ustao s nje, skino cebe sa nas, uhvatio Anu za kosu od pozada i priblizio joj glavu mom medjunozju.Bio je mrak i nije mogao vidjeti da je meni kurac vec odavno ukrucen.
- Je li hoces li neces dva kurca? pitao je Dario
- Daaaa….stenjala je Ana….
- Sta da? Hocu da cujem!
- Daaaa…Hocuuuu…..
- Hajde sisaj mu…
I ponovo sam osjetio njene usne na svom kurcu.Ali ovaj put je bilo mnogo jace.Ana se bas primila posla.
- Hajde mila, probudi ga tim svojim usnama….“
- Vec je on budan. Rece Ana pa nasavi da mi pusi.
- Je li mu se vec digao?
„mmmm“ potvrdi Ana ali ovaj put ne prestajuci da pusi.
Osjetio sam kako se pocela polako trzati.Dario je poceo da je jebe od pozada.
„Oduvijek sam zelio da te pojebem s nekim“ rece, a trzaji se pojacase.
Dario je sve jace i jace nabijao, a onda je ustao, upalio neku malu lampu pored kreveta.Vratio se do Ane koja je jos pusila moj kurac, povukao je s mog kurca i okrenuo je na lejda. Uhvatio ju je za ruke pa se obratio meni:
„Hocu da je jebes! Hocu da vidim kako guras kurac u njenu pickicu Hajde mila, rasiri mu noge.Pusti ga da udje u tebe!“
Ana ga je poslusala, rasirla je noge koliko je mogla. Kada sam joj se primakao i kada je Dario vidio moj kurac ostao je iznenadjen.
„Mila, je li vidis koliko kurac ima? Pa on ima da ti podere tu tvoju pickicu! Hajde mila, mozes ti to primiti.Rasiri mu noge…Zabij ga! Zabij ga do jaja! Nema polako! Samo ga zabij, ona to voli…“
Nemam ja bas neki veliki kurac, mislim da je neke normalne velicine, ali ako se uzme u obzir velicina dariejve alatke, onda je ova moja za Anu bila nesto sasvim novo.
Onda joj je jos jace stisnuo ruke iznad njene glave i ponovo rekao: „ZABIJ GA“
Tako sam i uradio.iako je Anina pickica bila uska, usao sam glatko.Vec je sva bila mokra dok se jebavala sa muzem.Zabio sam joj do jaja! Osjetio sam da sam dosao do kraja. Osjetio sam da vrh kurca dira nesto u njoj! Ana je vrisnula! Pokusala mu se oteti, ali Dario je jos jace stisnu ruke!
„Jace!Nabij joj ga“Jaaaaaaaaako!“
A onda je oborio zeninu glavu na krevet i poceo da je jebe usta.
„Hajde napuni joj pickicu!
„mhh…mhhhhhhmmhh mhhhh“ Ana ce pocela buniti, ocito joj se to nije svijdlo, ali nije mogla nista reci jer su joj usta bila puna njegovog kurca!
Obuhvatila me je nogama i privukla sebi tako jako da se vise nisam mogao pomjerati, a onda se njeno tijelo pocelo trzati u grcevima.Svrsavala je. Nisam vise mogao izdrzati i poceo sam je puniti.Okrenula je glavu na stranu, kako bi se solobodila njegovog kurca i pustila dug krik….
Dario je je dosao na moju poziciju, podigao joj visoko noge i poceo da je jebe.Vidio sam kako se iz Anine picke cijedi moja sperma.Nije dugo potrajalo, Anino tijelo opet se pocelo trzati, a krik je bio jos glasniji.Ni Dariju nije dugo trebalo.Svrsio je u nju, a kad je izvukao kurac, Anina pcika bila je sva od spreme.Ustao je dohvatio cigarete, pripalio jednu i dobacio je meni.
Drugu je zapalio sebi, povukao dim i rekao :
„Hajde mila, dok se vratim iz kupatila hocu da mu je kurac opet spreman!“
Zatim je otisao u kupatilo.Ana se odma prihvatila posla i po treci put pocela da mi pusi.Ovaj put polako, bila je vec umorna.Pusio sam cigaretu i pokusavao doci sebi.Ne mogu da vjerujem sta mi se desava. Ana je nesto prokomentarisala, kao “ on nije noramalan! Svrsio si u mene, a dobro zna da nisam zasticena….“
Dario se vratio iz kupatila sa nekom kremom.Stavio je malo kreme na prst i poceo gurati Ani u guzu. Podigla je glavu sa mog kurca i pocela stenjati. Vidim da ovde vise nista nije normalno, pa sam se prihvatio igre.Uzeo sam je za glavu i nabio joj kurac u usta… Iznenadila se. Pogledala me je onim plavim ocima kao da zeli reci „sad ti nije frka a?“ Gledala me je direktno u oci sve dok joj Dario nije ugurao dva prste u guzu. Zatvorila je oci, nastavila pusiti i stenjati. Dario legao na krevet i rekao “ Dodji Mila…“
Ana se popela na njega i pocela se nabijati tako jako da mi nije bilo jasno odakle joj toliko energije. A onda ju je Dario primako sebi, poceo da je ljubi i gnjeci joj sise rukama, pa ju je uhvatio za guzu rasirio joj cmar i nemni reko : „Hajde, hocu da mi zenu izjebes u supak!!!“
„Nemoj Dario, molim te….“
„Ma sta nemoj?“ Hajde jebi je….
„Nemoj Dario, razvalice te me, bolje ce me…Daj da ti pusim, a neka me on jebe u guzu…“
Dario ju je ponovo primakao sebi i poceo ljubiti. Dobacio mi je kremu, a zatim je rasirio Anin cmar koliko je mogao. Namazao sam kurac kremom i prisao Ani od pozada. Kada sam joj kurcem dodirnu supak blago se trznula i izmakela. Jednom rukom sam se oslnio na njenu guzu, drugom sam uhvatio kurac i poceo ga gurati u supak.Ovaj put nije se mogla izmaketi.Nije islo lako.Stisnula je supak i nije me pustala unutra. No izgleda da vise nije mogla izdrzati. Cmar je iznenada popustio pod pritiskom mog kurca i uletio je glavic.Ana je tako vrisnula da sam mislio kako ce neko doci na vrata i pitati sta se desava….Kada se smirila, poceo sam joj gurati jos dublje.Osjetio sam da sam presao jos jednu prepreku.Kurac je sad kliznuo u njen supak do pola.Ana je opet vrisnula, ovaj put toliko jako da je i mene prepala. Primirio sam se i ostao tako sve dok se ona sama nije pocela navlaciti na moj kurac.Osjetio sam da je popustila i da je sad mogu poceti jebavati u guzu.Zabio sam ga do kraja.Ovaj put je samo glasno uzdahnula, ali ono sto je mene izudjivalo je to sto sam osjecao i Dariov kurac koji je bio u njenoj picki. Osjecao sam kako je Dario jebe u picku.Ubrzo sam uskladio ritam sa njim i poceli smo obojica da je jebemo. Ana je bila sve glasnija….
„Ahhh…kako je dobro imati….dva kurca…u sebi…ahhh….jebi te me….ahhh…RAZVALITE ME!!! SAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!! Pocela se ponovo trzati, a onda se oglasio i Dario. „Sad….Napuni je!!! NAPUNI MI ZENU!!! Daaaaaaa!“
Popadali smo od umora.Ana i ja zapalili smo po cigaretu, a Dario je ponovo zaspao…
„Hoces ici sa mnom do kupatila da se istusiramo?“
Pod tusem smo se poceli maziti.Privila je tijelo uz moje.Njene usne su dotakle moje.Ugurala mi je jezik duboko u usta. Uhvatila me je za kurac i ponvo pocela da ga drka, a ja sam mazio njene sise koje su pored velicine bile jako tvrde. Bradavice su joj bile modre i velike….Pocela me je ljubiti po vratu, grickati uho i sapnula…
„Hocu da me jos jednom jebes u dupe….Da me razvalis….Nemoj da me stedis….“
„Ana, stvarno nemam vise snage….crko sam…“
Izasla je ispod tusa, obrisala se rucnikom pa ga dobacila menei, a ona je pocela da pere zube. Dok sam se brisao, ona se sagela nad umivaonikom, da ispere usta vodom, i kad sam vidio tu njenu perfektnu guzu kurac mi je pnovo proradio….
Prisao sam joj od pozada, uhvatio je za bokove i bez najave, bez kreme, zabio joj kurac u cmar…..Od siline naleta, ispljunula je vodu iz usta i udarila glavom od ogledalo. Onda se uhvatila za umivaonike i rekla :
„Hajde, jebi me…..Razvali mi guzu……“
Nisam je stedio.Nabijao sam ga sve jace i jace….
„Hajde….DO JAJA…..“
Nabio sam joj ga tako jako da se vise nije mogla drzati za umivaonik.Ruke su joj popustile i skliznule.
“ NE TAKO JAKO KRETENU!!! PODERACES ME!!!
Ali nisam prestajao.Jebo sam je sve jace i jace. Grcevito je pocela traziti za sta da se ponovo uhvati.Srusila je rukom casu sa cetkicama za zube, koja je pala i razbila se od plocice.
„Dosta….Ne…eee ee….Prekini…..“
Uhvatio sam je za sise tako da sam joj nokte zabio u meso i poceo je navlaciti na svoj kurac…
Bila je sve glasnija….
„Da…..Tako….Ah….to….tooooo“
Povukao sam je za kosu i nastavio jabevati drzeci je tako za kosu i nedozvoljavajuci joj da spusti glavu.
Trajalo je …Ne znam koliko….Cak sam u jednom momentu htio odustati, mislio sam da vise nemam snage, da necu moci vise svrsiti.
Ali ona kao da je to osjetila, pa me je pocela ponvo paliti….
„hajde, razvali mi guzu….kad onaj moj….ahh…nema cime…Jebi me…JEBI ME!!!
„SVRSAAAAAAAAAAAVAM………….
Ovaj put i ja sam se poceo tresi u grcevima….Razmak izmejdu trzaja u orgazmu bili su mnogo duzi nego obicno….
Jos jednom sam joj napunio cmar spermom. Nisam vise imao snage.Sjeo sam na plocice pokusavajuci doci do zraka…..
Sad je i ona dosla sebi.Saglea se prema meni poljubila me i nasmjesila se…
Obrisala se rucnikom i izasla. a ja sam se ponovo vratio pod tus…
Kada sam izisao iz kupatila, vec je bilo svanulo. Na krevetu lezali su zagrljeni Dario i Ana.Oboje su spavali dubokm snom.
Izisao sam vani, pozvao taksi.
Nikad ih vise nisam sreo….

Nema komentara:

Objavi komentar