utorak, 31. prosinca 2013.

Posjet bivšoj 2

Dobio sam poruku na mobitel da došem slijedeće jutro do svoje bivše.
Dočekala me je ona sa svojom prijateljicom Silvom.
Prvo što sam primjetio da su obje bez grudnjaka ali sam mislio da je slučajnost.
Silva je bila lijepa. Duge kose do dupeta,svijetlosmeđe,velikih kruškolikih sisa koje su taman ispunjavale ruku,prelijevavši se malo. Na sebi je imala košulju i dobar dekolte. Kad sam to primjetio lagano su se obje nasmijale i bivša je rekla da sjednem. Pitao sam: „O čem se radi?“ Rekla je da pričekam da još čekamo nekog. Tad se začulo zvono. Bivša je potrčala i otvorila vrata.
To je bio jedan frajer,visok,crn širokih ramena.Zvao se Branimir. Posjela je i njega i rekla je: „Sad smo svi tu.“ Skužila je da mi ništa nije jasno te je rekla: „Pozvala sam te da se zabaviš sa Silvom…ja ću sa Branimirom. Njena soba je bila odmah do boravka,odvela je Branimira u sobu,ostavila otvorena vrata.
Ja sam pogledao Silvu,pridigao se i nadvirio se na vrata. Već mu je pohlepno pušila kurac. Branimir je uživao zatvorenih očiju govoreći :“Kako ga fino dudlaš“ Ona je skidala sve sa sebe. Iza mene se stvorila Silva. Rekla je:“Oćeš samo gledat il ćeš da mi radimo isto?“ Pored vrata se nalazio stol jedan, Zgrabio sam Silvu,rukama se prislonila na stol,a ja sam joj bio iza leđa i mjesio joj sise te lagano skidao košulju. Imali smo pogleda jedni na druge.Silva je oslobodila moj kurac i krenula ga nadrkavat. Branimir i bivša nisu gubili vrijeme,zgrabio ju je ,okrenuo u pseći položaj i sjurio u njenu mokrinu.Ona je s uzdisanjem gledala prema nama. Silvu sam skinuo i naredio da se naprči.
Stavio sam joj ga u njenu pičku i tako smo se ševili kratko što je prekinula bivša dobacivši „Daj joj ga u guzu,nije ga nikad primila dosad.“ Branimir je primio bivšu za bokove i pitao ju:“A da ja tebi zabijem u tvoju guzu?“ Samo ga je izvadio i lagano joj ga ugurao među guzove,nastavivši ju nabijati na svoju batinu. Stenjala je,izvijala se dok je on prodiro u nju. Ja sam Silvu žestoko već tucao u šupak. Glasno je uzdisala i samo odjednom rekla: „Izvadi ga.“ Maknula se s kurca kleknula,isplazila jezik i na 10ak centimetara od mog kurca ,krenula mi ga drkat. Taj izraz njenog lica,kako želi da ju zalijem spermom me je toliko napalio da sam krenuo štrcat po njoj. Po jeziku po licu,po velikim bijelim sisama. Pao sam na pod od intenziteta dok se ona smješkala. Branimir i moja bivša su taman završavali,sperma joj je bila na sisama i trbuhu te su oboje prilegli.

Nema komentara:

Objavi komentar