nedjelja, 29. prosinca 2013.

snaha i ja

Osjecaj moje krivice me tijera da pisem ovu istinitu pricu.Kao i svaki tinejdzer od 19god. i ja sam uvek zudeo za lijepom pickom i pozudnom guzom.Tako da sam jednog dana lezao u svome krvetu posto kuci nije bilo nikog,ja sam dolucio da ostamem gol.lezao sam na krevetu i neocekivano zaspao nisam obracao paznju na to da su mi ulazna vrata ostala ne zakljucana.najednom se cuo samo brzi hod kroz hodnik skocio sam i i vec na vratima ugledao svoju snahu koja je imamla nekih 28god. vrhunske guzice i izbacenih grudi stajala je i gledala u mene i moj ukruceni kurac koji je bio od 18cm,dovoljan za te god..Okrenula se i otisla obukao sam na sebe bokserice i krenuo zn njom stajala je u kuhinji gledajuci kroz prozor nije govorila nista prisao sam joj i pitao sta je sad nisam ja kriv i dda sma znao da ces doci, rekla je samo uredu je.Prisao sam joj i odjednom je ufatio za guzicu ona je se oduprijela i rekla kretenu jedan sta ti je,znasli sta smo mi.Nije mi bitno sta smo mi samo znam da te zelim i molim te daj mi da te jebem,su bile rijeci koje sam rekao prije nego sto sam je opet ufatio za guzu,ali sada je samo ostala mirna.Po prvi put sam osjetio uzdah svoje snahe dok sam je milovao izmedju guzova i polahko ih sirio ona ja ruku stavila u moje bokserice i njezno mi pocela da dize kurac.Skinu sam sa njetrenerku ispod koje nije imala nista uzeo sam je i bacio na trosjed govoreci sace tebe djever da pojebe.Ona se nasmijala,prisao sam i poceo da je lizem po picki koja je vec bila vlazna i previse,rece mi stajala sam na vratima i dugo te gledala dok si spavao tako da sam se napalila na tebe.Uzeo sam njene noge i digao na svoja ramena i polahko poceo da stavljam u njenu picku koja je bila tako tijesna za te godine,mogao se samo cuti njezni uzdah koji je pustala ahahhhhhh.I tako je potrajalo vec duze vrijeme osjtio sam da cu svrsiti a ona mi je sapnula svrsi u mene taj osjecaj mi nije dao da izvadim kurac iz njene picke tako da sam se istresao u nju,sto ce mi kasnije stvoriti problem.Acut ce te ako ostanete uz mene u narednom dijeluuuu.pusa

Nema komentara:

Objavi komentar