srijeda, 30. travnja 2014.

Internet 1

Kakvo iznenađenje razmišljao sam grozničavo, što bi to moglo biti, a vrijeme je prolazilo puževom brzinom. Nisam mogao gledati TV a ni biti na jednom mjestu, mehanički sam obavljao kućne poslove tek toliko da mi prođe vrijeme. Nekako sam dočekao 22 sata i vrijeme kad je kući kompjutor je bio upaljen a ja ulogiran na yahoo. Pojavila se skoro u minut točno, nestrpljenje me je izjedalo, reci, kaži, pokaži o čemu se radi tipkao sam nestrpljivo. U tom trenutku pred oči mi iskoči aplikacija na kojoj sam makinalno pritisnuo OK ne gledajući o čemu se radi, samo da doznam što je to smislila. Pred mojim očima se odjednom upalila slika, gledao sam u Anin simpatični nosić kako mi se cereka u lice. Kupila je web kameru i uključila je. Sjedila je uz kompjutor u tankoj kućnoj haljini i smješkala se sva sretna u objektiv, koji je to sve prenosio do mog monitora. Zahvaljujući 128Mb grafičkoj slika je bila zavidne kvalitete i tek pri brzim kretnjama se vidjelo da je to web kamera. Polagano me je počela mučiti otkrivajući ramena pa onda grudi, kurac je zato odmah počeo bujati u gaćama. Pokušao sam je zaustaviti ali Anu nije bilo briga, ona se igrala sa novom igračkom. Ustala je iza stola i skinula ogrtač, sijevnula je njena obrijana pička, kurac mi je tukao kao lud, i bilo je jako teško kucati pri tom. Postavila je kameru u poziciju da joj se vidi pička, i počela je obrađivati prstom. Poludio sam od uzbuđenja, skinuo bokserice i oslobodio svoj kurac, stisnuo sam ga tako snažno da mi se zacrnilo pred očima. Ana je jednako trljala svoju pičku koja se već sjajila od sokova koji su tekli iz nje, počela je trljati i klitoris koji se mazno protezao izvan usmina, bože kako sam ga želio uzeti u usta. Uvlačila je polagano jedan prst u svoju vlažnu pičku, a onda i dva zajedno stenjući pri tome jako. Već smo ranije instalirali mikrofone tako sa se je moglo čuti kao da smo jedno uz drugo, kurac mi je pulsirao prijeteći erupcijom u svakom trenu. Pustio sam ga na miru da vidim što to Ana ima na umu, iz pičke joj je već teklo a ne curilo, a ja sam gutao knedle od uzbuđenja. Sa stola pored kompjutera zgrabila je bananu, koja je očito bi bila slučajno, i počela sa njom prelaziti preko mokre pičke, izazivajući me do krajnjih granica izdržljivosti. Uz to sam je i jasno čuo kako stenje: želim te duboko u sebi……………………, gurnula je bananu polako u pičku, ušla je lagano šireći joj usmine pri tome, gledao sam kao opčinjen kako se banana gubi u crvenoj pički otekloj od uzbuđenja. Stisnuo sam kurac svom snagom i u nekoliko poteza erupcija mi je zamutila vid. Kad sam postao svjestan što se događa vidio sam da je još samo malo banane ostalo izvan pičke i da je i Ana bila u grčevima orgazma. Ovo je bilo nešto najluđe što sam do sada vidio u životu, mada moram priznati da me je uzbudilo kao rijetko što. A vjerojatno u svakome od nas ima pomalo perverznog, i voajera. Poslije toga je izmišljala stalno nove stvari, rastavila se je i sudski od muža i kako mi je ostalo još par dana godišnjeg odmora, sjeo sam u auto i krenuo put Kelna. Namjerno joj nisam htio ništa javiti da vidim reakciju. Danima smo već počeli planirati naš zajednički život i vagati opcije koje bi dale najbolje rezultate, a ona je htjela tih dana pogledati sobice koje se iznajmljuju u okolici mjesta gdje je radila. Kilometri autoputa su se brzo gubili pod točkovima moga automobila, i samo nekoliko minuta me je dijelilo od susreta s Anom. Zahvaljujući net-u i programima kao što je autorute66 lako sam našao mjesto gdje radi i pošto je bilo skoro vrijeme da izađe sa posla parkirao sam se preko puta odmarališta u kojem je radila. Srce mi je tuklo od uzbuđenja ali i radosti što ćemo uskoro biti jedno drugom u zagrljaju. Kroz nekih dvadesetak minuta ugledao sam Anu kako izlazi iz odmarališta, uzela je bicikl i krenula prema stanu, a ja polagano za njom. Uz put je svratila u dvije tri prodavaonice očito uzimajući namirnice za kući. Lagano sam je slijedio i svaki trenutak mi je donosio veće zadovoljstvo, znajući što slijedi uskoro. Gledao sam je kako joj se kreću kukovi dok je vozila bicikl, a guza je bila strahota, tako da mi je kurac već bio skoro ukrućen. Uskoro je došla pred jednu katnicu, a po adresi sam zaključio da tu stanuje pogledom sam tražio mjesto za parkiranje, i u tom me je trenutku ugledala. Na licu su joj se izmjenjivali izrazi nevjerice, zbunjenosti i na kraju sreće. Parkirao sam automobil i izašao iz njega a ona je već trčala u mom pravcu, ostavivši sve stvari pored bicikla na podu. Skočila ne na mene u naletu poput Pit bula i već smo se strastveno ljubili, prislonio sam je uz svoj već ukrućeni kurac, osjetivši kako snažno pritišče butinama o njega. Ljubili smo se već nekoliko minuta na opće čuđenje prolaznika, jer izgleda da se to u Njemačkoj ne radi, i onda smo krenuli put njenog stana. Išli smo zagrljeni poput školaraca, gledajući se u oči, a ona nije mogla da vjeruje da sam tu kod nje. Skakutala je poput djevojčice koja dobije sladoled. Na prvom katu smo ušli u stan i odmah se u hodniku počeli ljubiti, zagrlio sam je snažno je stiskajuči uz sebe i istražujući joj leđa rukama, naravno i guzu. Prela je poput mačkice u mom zagrljaju mazno se protežući. Skidao sam je od hodnika prema dnevnom boravku, dok je ona to isto radila meni, ne prestajući se ljubiti ni jednoga trena. Dok smo došli do banje bili smo već skroz goli. Ana se nagla da natoči vodu u kadu a ja sam joj istog trena prislonio svoj ukrućeni kurac uz pičku, govorila je da je pustim da završi posao, istovremeno gurajući svoju pičku prema mome kurcu. Uhvatio sam ga šakom i polagano počeo prelaziti njime preko njene vrele pičke, razdvajajući usmine glavićem i draškajući joj klitoris, svojim kurcem. Okrenula se i uhvatila me za kurac, dok sam je ja podigao i unio u kadu u koju smo se spustili oboje. Bilo je jako ugodno poslije pređenog puta uroniti u toplu vodu, počeli smo se brčkati u toploj kupki, praveći mnogo pjene koja nam je smetala da se ljubimo u kadi. Uhvatio sam je rukom za pičku i stisnuo je jako kao što je ona stiskala moj kurac. Počeo sam je milovati cijelim tijelom, i pritiskati uz sebe. Ustali smo i pustili tuš, sapirajući se od pjene i šampona, ljubeći se uz put tu i tamo. Izašli smo iz kade i ovlaš se obrisali, odmah sam je dignuo u naručje i ponio prema sobama tražeći prvi slobodan krevet. Pokazala mi je u kojem pravcu treba ići, i u par koraka smo bili na krevetu ljubeći se strasno. Još me je uvijek stiskala za kurac, i u jednom trenu se spustila i uzela ga u usta, koliko sam bio uzbuđen nije mi dugo trebalo da svršim pravo u njena usta, dok je ona pritiskala svoju pičku uz moja usta i jezik koji je bio duboko u njoj. Sad sam ja nju prevrnuo ljubeći je od vrata preko grudi, imala je divne bradavice, uživao sam je ljubiti po njima dok je ona pritiskala moju glavu na njih, stisnuo sam ih obje i istovremeno ih stavio u usta cuclajući ih zajedno, i stišćući ih nježno. Počeo sam se spuštati niz stomak do glatke pičkice ljubeći je dok je ona još uvijek obrađivala moj nabrekli kurac. Uzeo sam ga u ruku i prislonio ga na ulaz lagano joj šireći usmine glavićem, i počeo sam ga gurati u njenu vlažnu i toplu pičku. Lagano milimetar po milimetar ulazio sam u njenu dubinu uživajući u svakom milimetru. Ponovno smo se ljubili jezicima istražujući usta jedno drugom, stiskala mi je guzu i tjerala me da požurim sa ulaskom u njenu pičku ali sam se pravio da ne razumijem što hoće. Počela je i jače izdizati kukove u susret mome kurcu, ali sam i to eskivirao odmičući se lagano, postala je agresivnija, želeći me osjetiti do kraja u sebi, ali sam ja još malo otezao, sa time. Uživao sam u grčevima njezine pičke koja se kvasila kao luda, a ja sam još uvijek ulazio sporo i polako u nju. Počela se divlje bacakati želeći svršiti, ali sam je još malo mučio izvlačeći ga pomalo iz nje. U jednom trenutku nisam ni ja više želio da odugovlačim to pa sam ga zabio do kraja u Aninu pičku, jakim zamahom, što je prouzročilo njeno svršavanje i glasno ječanje, počela se je tresti od orgazma, a ja sam ga sad gurao krvnički u nju, nabijajući je do kraja, grebala me je po leđima a ja sam nju ugrizao za rame i počeo svršavati u nju. Ne znam koliko dugo smo se tako tresli svršavajući, pošto sam izgubio pojam o vremenu, ali smo se smirivali poljupcima i milovanjima od kojih smo ostajali crveni oboje. Do večeri smo vodili ljubav još nekoliko puta, ali sam odmah primijetio da nešto nije kako treba. Nešto se osjećalo u zraku. Pitao sam je o čemu se radi, no ni jedan odgovor me nije smirio, tako da sam to ostavio za kasnije. Sutradan smo otišli i obilazili stanove koje je odabrala, i na kraju smo se složili oko jednog koji je bio u potkrovlju, nekih pedesetak kvadrata, ali bombona od stana. Žene kao žene, odmah je počela pametovati, što bi gdje moglo stati od namještaja, i klasika tepisi, zavjese i ostale sitnice koje me nisu zanimale previše, ali da ugodim njoj sudjelovao sam i u tom dijelu. Spremili smo ručak na brzinu, i opet se prepustili strasti, ali kako je dolazilo večer bila je sve nervoznija. Pokušavao sam doznati o čemu se radi, ali je bila neuvjerljiva, i nisam se više htio zezati sa tim. Počela je pričati, surfajući netom na nekoj je BiH strani naletjela na nekog pjesnika i počela se dopisivati sa njim, i eto desilo se zaljubila se u njega. Kao da me je grom pogodio, iz vedra neba, no apsurd svega je bio taj, kao voli ona i mene i u seks-u joj više odgovaram u stvari ne zna ona bez kojega bi mogla. Njen pametni prijedlog je bio da živimo u troje, pa što bi nam kao falilo. O tome sam razmišljao cijelim putem kući, tip se pojavio na vratima uvečer, a ja sam krenuo kući. Javila mi se telefonom opet za tri mjeseca, kako je pogriješila i da želi biti sa mnom, poklopio sam slušalicu i promijenio broj.

Nema komentara:

Objavi komentar